Online kurz

Klient s duševním onemocněním jako klient sociální služby

Online kurz

Klient s duševním onemocněním jako klient sociální služby

Kurz je již obsazen. V dohledné době bude vypsán nový termín.

Termín: čtvrtek 15.08.2024

Informace ke kurzu

Kurz začíná v 8:30. Anotaci kurzu naleznete zde nebo níže. Kurz je akreditován
na 6 vyučovacích hodin.

Přihlašovací údaje ke kurzu budou zaslány na uvedený e-mail v den konání vzdělávací akce nejpozději v 7:30 hod. Školení probíhá přes aplikaci Telekonference.eu. Není třeba mít nikde účet, přihlášení je intuitivní.

Osvědčení je zasláno e-mailem objednateli po vyplnění evaluačního dotazníku účastníkem.

Daňový doklad obdrží účastníci nejpozději v den konání semináře. V případě neúčasti se vložné nevrací, ale je možné poslat náhradníka (v tomto případě je nutné zaslat údaje o náhradníkovi).

Variabilní symbol bude zaslán společně s fakturou po objednávce školení na e-mail vysílající organizace. Objednávky provádějte níže.

Cena kurzu je 1.500,- Kč/účastník.

V případě přihlášení 5 a více účastníků z jedné organizace je cena 1.250,- Kč/účastník.

Objednávka kurzu

Prosíme o vyplnění všech položek. Pokud přihlašujete více účastníků, zašlete hromadně níže požadované informace na e-mail info@eduform.cz.

KLIENT S DUŠEVNÍM ONEMOCNĚNÍM JAKO KLIENT SOCIÁLNÍ SLUŽBY (akreditace MPSV)

Absolvent kurzu získá ucelenější vhled do problematiky klientů s duševním onemocněním. Získá informace o tom, co duševní onemocnění je, jak vzniká, jaké jsou nejčastější příznaky tohoto onemocnění. Dozví se také informaci, na základě čeho se duševní nemoci diagnostikují. V krátkosti kurz představuje nejčastější duševní onemocnění, jejich vznik, příčiny a možné projevy, jakožto i jejich léčbu a prognózu. Probírány budou nejznámější poruchy, především schizofrenie, deprese, závislosti a úzkosti. Účastník si díky kurzu osvojí metody práce, tak aby věděl, jak nejlépe s klientem s duševním onemocněním pracovat. Velká část je zaměřena zejména na case management a případovou práci, která je nejčastěji doporučována jako jedna z efektivních metod při práci s cílovou skupinou.

Po absolvování kurzu bude účastník kurzu vědět jak volit efektivní nástroje komunikace při práci s touto cílovou skupinou. Díky efektivní komunikaci a správným technikám lze předcházet krizovým situacím, ke kterým často dochází. Účastník kurzu také zjistí, co dělat, když se u někoho z klientů objeví panická ataka. Poslední téma kurzu účastníka informuje o službách, které jsou primárně určeny pro osoby s duševním onemocněním, tak aby pečující osoba věděla, kam lze v případě potřeby klienta odkázat.
Získané informace může uplatnit nejen při práci s cílovou skupinou osoby s duševním onemocněním, ale také například při péči o někoho blízkého ve svém okolí.